00Ft

Nincsenek termékek a kosárban.

Gyakori kérdések

Már leadtam a rendelést, de még valamit szeretnék hozzáadni a rendelt tételekhez. Megoldható?
Igen, megoldható. Ha a rendelés összege még nem került befizetésre, csak adjon le egy új rendelést a kívánt tételekkel, az előző pedig legkésőbb egy hónap múlva úgyis törlésre kerül, amennyiben nincs befizetve. Ha már kifizetett rendelést szeretne módosítani, vegye fel velünk a kapcsolatot itt: https://eliq.hu/ugyfelszolgalat/
Lehetséges utánvéttel fizetni?
Nem, sajnos jelenleg nincs utánvétes fizetési opciónk.
Módosítani szeretném a szállítási címet, hogyan lehetséges?
Vegye fel velünk a kapcsolatot itt: itt: https://eliq.hu/ugyfelszolgalat/, írja meg a módosítani kívánt információt, és a rendelésszámot.
Törölni szeretném a rendelésemet - hogyan lehetséges?
A vásárlói fiók oldalon a törölni kívánt rendelés mellett látható egy "Törlés" gomb. Elég erre a gombra kattintani, és a törlés kérés megérkezik a webáruház rendszerébe, majd a rendelés rövid időn belül törlődik. Abban az esetben, ha már befizetett rendelésről van szó, a törlés kérés beérkezését követően visszautaljuk a befizetett összeget, és töröljük a rendelést.
Régebben adtam le rendelést, amit most szeretnék befizetni. Érvényes még ez a rendelés, vagy le kell adnom egy újat?
A rendeléseket "Fizetésre vár" státuszban kb. 1 hónapig tartjuk, ezután kerülnek törlésre. Ha a rendelés nem régebbi, mint egy hónap, akkor még érvényes, nem szükséges új rendelést leadni.
Mennyi idő, míg megkapom a csomagom?
A rendelések feldolgozása a sikeres befizetést követően indul, így a csomag kézbesítési ideje a sikeres befizetéstől számított 5-7 munkanap. A várható kézbesítési dátum látható a termékoldalon is, a Kosár gomb alatt. Ez a dátum abban az esetben érvényes, ha a rendelés leadása és a befizetés ugyanarra a napra esik.
Átutaltam a rendelés összegét, de a rendelésem státusza még mindig "Fizetésre vár". Miért?
Az átutalásokat manuálisan dolgozzuk fel, ezért a rendelés státusza nem automatikusan, az átutalás pillanatában vált át "Feldolgozás alatt" állapotra. Beletelhet 1-2 órába, míg az aktuális tranzakciókat feldolgozzuk, státuszt váltunk, majd a rendszerünk kiküldi a befizetést megerősítő emailt.